Felanmälan - Support  Logga in 
 

Med handen på hjärtat - upplever inte du, som så många andra, att det inte alltid är så lätt att vara positiv och glad när något inte fungerar, eller när du väntar på svar och det dröjer eller när du väntar på något som inte kommer.

Det är mänskligt, det är till och med förståligt. Eftersom alla vi på Mästre AB vet hur vi vill bli behandlade, är det med lätthet som vi konstaterar att vi gemensamt bestämt oss för att se positivt på våra kunders frågor och problem. Det finns statistik som visar att våra kunders tillfredsställelse och lojalitet likaså vår verksamhetens lönsamhet är intimt förbundna med kvaliteten på vår kundservice.
  • Bland kunderna är det 50 % av de missnöjda kunderna som lämnar leverantören utan att säga något.
  • 45 % klagar till de i verksamheten som har direkta kundkontakter. Det innebär en konkret möjlighet att behålla dem som kunder också i fortsättningen!
  • Det kostar 5 gånger så mycket att sälja till en ny kund som till en befintlig.
Dessa fakta tillsammans med vår önskan om att trivas på jobbet borgar för att vi kommer göra allt för att hjälpa dig.

 
AKTUELLT
 
Adress: Vivstavägen 5, 861 32 Timrå, Tfn: +46(0)60-57 39 00, Fax: +46(0)60-57 22 40, E-post: info@mastre.se